Livet är cooolt!

Först blir jag bjuden av en underbar frukost av den 8-åriga sonen. Han säger att " det är jag som är kocken, ut ur köket". Jag jublar och lämnar det hatade stället, blir serverad supergod Saltåsmörgås med keso, ägg, tomater och smörgåsgurka.
Sedan beger jag mig av till Yoga vid Skeppstahytta, sträcker och tänjer, känner mig lite yr i bollen men helskönt efteråt. Kommer hem och upptäcker att min man gjort feministiskt inlägg på Facebook, jublar och inser att han också tänker ta alla barnen och åka iväg så jag får egen tid, jihaaaa!!!!
Efter detta kan väl inget mer ske?
Jo, upptäcker att jag numera finns på Spotify. Toklyssna på Bengt Sjöberg "Ögonen" så hör du mig där. Dessutom finns ju den låten sedan tidigare på iTunes att ladda ner.

Jihaaa, halleluja och allt annat, kan bara konstatera att jag har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0