Veckan med Miljöpartiet

Nu händer det något varje vecka framöver med Miljöpartiet. Idag hade vi möte på Humbles, mycket trevligt och givande! Imorgon ska jag finslipa på den valplan jag tidigare skrivit. Nästa lördag håller Kajsa http://spenatmamman.blogspot.com/ i en utbildning om sociala medier som jag själv eventuellt ska gå i mån av tid.
Jag vet även att andra medlemmar är mycket aktiva och sitter på sina kammare , precis som jag själv, och letar fakta, skriver och funderar. Det känns mycket bra att vi är så aktiva. Det behövs inte minst med tanke på att det är valår och att vi vill nå ut med vad Miljöpartiet vill jobba med i Gnesta. På hemsidan www.mp.se/gnesta kan du läsa mer om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0