Miljöpartiet

Under flertalet lördagar kommer Miljöpartiet de Gröna i Gnesta finnas på olika caféer i kommunen för att vara tillgängliga för frågor och funderingar från intresserade.
Nu på lördag den 13/2 finns vi på Humbles mellan 12-14.
Som valsamordnare för Miljöpartiet i Gnesta ser jag framför mig hur vi kommer att få ett mycket intressant och hektiskt år med val och många viktiga frågor som kommer att behandlas. Hur blir det med skolorna i ytterorterna? Kommer det att byggas i kommunen och isåfall var? Jag vill vara en del av att påverka Miljöpartiets, och i slutändan hoppas jag, kommunens politik. Jag hoppas att fler vill engagera sig för det är mycket roligt och lärorikt! Några tankar för den som känner att tiden inte räcker till: ett mail eller telefonsamtal till "dina" politiker har stora effekter särskilt i en liten kommun som Gnesta. Tre väljare som hör av sig är en folkstorm ;) Skämt åsido, den som vill påverka har stora möjligheter att göra det på enkla sätt. Varför inte komma och träffa Miljöpartiet på lördag och prata om dina hjärtefrågor? Välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0