En vecka som bjuder både på lugn och lite stress= perfekt!

Veckan framför mig ser både spännande och annorlunda ut. Dels är jag ledig från mitt arbete och tror att jag kommer att få mycket tid med familjen och för mig själv. Jag kommer även att vara mycket aktiv politiskt och ser framemot det! På tisdag ska jag åka på min första valsamordnarkonferens och det ska bli mycket spännande. Vad kan jag lära mig av de som har arbetat inför andra val? Vilka frågor kommer jag ta med mig hem och fortsätta att arbeta med? Återstår att se men spännande blir det!
På onsdag har vi i Miljöpartiet ett tårtkalas eftersom vi i Gnesta är den lokalavdelning som fått flest nya medlemmar. Hurra för oss :)
Uppdaterar om veckan när det klarnar hur det blir, spännande, stressigt, lugnt eller vad? Den som läser får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0