Jag är prickig!!!

På morgonen åkte jag till Vårdcentralen för att ta bort de stygn jag har haft i huvudet. Det gick bra. Jag har nu kammat över min flint som fanns under det bandage jag hade :) Luggen fastspänd med ett spänne går alldeles utmärkt att använda som min lilla flintgömmare :D Som ni ser är jag inte riktigt allvarlig. Flint är jag på ett litet ställe men inget allvarligt! Däremot upptäckte jag på eftermiddagen att jag helt plötsligt fick röda prickar över hela kroppen som bara kom medans jag fascinerat såg på!!! Vad är detta?! Jo, efter besök på vårdcentralen konstaterades det att jag fått en allergisk reaktion på pencillinet jag ätit sedan operationen. Jag fick Kortison och någon annan medicin mot allergi (som jag glömt bort vad den hette) hos doktorn och även på recept. Jag kan nu konstatera att jag med min operation och alla turer alldeles snart har samlat ihop till ett högkostnadsskydd, utmärkt system men tråkigt att behöva "samla ihop till det" , eftersom det betyder att jag varit små risig ett tag nu!
Nu ska jag samla mig för att bara vara frisk framöver :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hm.... vi får döpa om oss till Miljöpartiet de Flintskalliga snart :D



VIlken otur du haft med den där lilla grejen som skulle vara enkel! Men nu vänder det :)

2010-04-20 @ 08:38:36
URL: http://spenatmamman.blogspot.com
Postat av: kukka

Bra idé Kajsa :D

Det känns faktiskt helkonstigt att en rutingrej har tagit så mycket tid och pengar men nu ska jag bara äta medicin ett par dagar, så får det faktiskt vara bra sen!

2010-04-20 @ 08:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0