Inflammation

Mina betraktelser över den svenska sjukvården får tyvärr lov att fortsätta! Efter min lilla operation uppe på huvudet har det blivit en inflammation och jag har en bula i panna. Min man hävdar bestämt att det måste vara horn som är på fram :D
Nåja, jag var hos doktorn och fick betala 150 kr, vilket inte är så mycket tycker jag! Doktorn skrev därefter ut medicin som kostade 750kr. Hm.. och fortfarande måste jag säga att kostnaden är helt ok. Opererad, undersökt och medicinerad för lite över 1000kr, helt ok med tanke på vad det hade kostat om jag hade behövt betala hela kostnaden. Däremot hade jag väl hellre lagt pengarna på något roligt, men det är en annan historia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0