Klimatförändringar,någon?!

Ja, är det någon som bryr sig en varm och svettig sommardag om klimatet för det är väl så att de flesta njuter nu? Jag är inte så förtjust i när det är jättevarmt eftersom man inte kan göra något då.... Jag tycker inte om att bara slappa... Jag funderar på vart klimatdebatten har tagit vägen? Den känns inte alls lika het ;) Jag blir dock orolig av denna jättehetta, tänk om jag tvingas genom lida sådana här somrar framöver, inget för mig! Det är ju svåra problem i många länder som redan finns och som kommer att öka i takt med att vi förstör moder Jord, men det är kanske lättast att sätta sig in i sin egen närmiljö och de förändringar som kommer att ske där...  Vad tror ni ,kommer jorden palla för trycket från vår konsumtion och allmäna dåliga leverne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0