Jag har lyxproblem

Nu börjar det närma sig semestertider och vi sitter och funderar på vad vi ska hitta på. Vi bor ju på landet så för oss gäller att hitta någon stadsvistelse som är kul för dels mig själv och min man och våra tre barn som är 2månader, 5år och 7år. Vi har funderat på Åbo, Nådendal, Helsingfors eller något i Sverige. Kanske Norge? Tankarna snurrar.... Hur ska vi få ihop det så att det blir så smidigt som möjligt för lilltjejen, alltså kan vi inte sitta i bil i hundra timmar, och ändå kul för oss andra... Vi kan inte åka längre bort för jag är totalt passlös, jag vet att jag är helt lost i dessa tider men jag är finsk medborgare och det är så struligt för mig att skaffa pass....Tala om lyxproblem! Någon som har tips? Snälla dela med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0