Gaypingviner har adopterat

Aftonbladet berättar om gaypingvinerna som adopterade ett ägg :) Ja, babylyckan verkar finnas både här och där. Hemma njuter jag av min goa 2-månaders knubbis som verkar vara inne i en växtpersiod just nu vilket innebär att hon "äter mig ur huset" ;) Jag ammar och ammar och ammar och därimellan försöker jag vila lite med att blogga till exempel. Nu när det är tredje barnet har jag ju lite koll på att det kan komma sådana här perioder då allt ändras från sov- och mattider till bajsningar med mera så jag hetsar inte upp så mycket vilket känns skönt.
Jag tänkte på gaypingvinerna... det måste ju vara så att de inte har så himla mycket koll på det här med hetero- eller homo, de bara diggar en annan pingvin. Något för oss människor att lära sig av tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0