Det är inte lätt...

att vara människa... Vi har alla möjligheter att känna och tycka om allt det vi upplever men det gör också att vi kan hamna i konflikt med varandra. Jag är nog både konflikträdd- och orädd på samma gång. Jag vill gärna säga min mening, som här på bloggen, men samtidigt kan jag tycka att det är jobbigt att göra sig sårbar för andra männsikors åsikter. Jag har en gång bestämt mig för att jag kommer att fortsätta att vara känslig och utsatt för jag vet att det också ger mycket att vara öppen för andra människor. Jag vill inte vara tyst om jag tycker något och att knyta näven i fickan är inget för mig. Jag kan helt enkelt inte vara tyst inte ens när det kanske skulle gagna mig själv att hålla truten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0