Jag är inte bäst!

Jag kan inte komma på något som jag är bäst på. Inget jag skulle kunna få en medalj för eller något jag kan vinna eller få ett diplom för. Jag kommer aldrig bli världsmästare eller ens Laxnemästare, men det är ok!
Som barn var mitt mål alltid att bli bäst på något, jag ville få ett kvitto på att det jag gjorde var mycket värt. Detta fortsatte jag med långt in i vuxen ålder innan jag kom på att mitt bästa är gott nog! Det låter lite tråkigt, sorry men jag har slutat för länge sedan att vara till lags!
Sedan är det också så att medaljer får man ge till sig själv och inte räkna med att andra gör det... Ta hand om sig själv och sina nära och kära, men göra det för att man vill inte för en bit guld som inte smakar något i slutändan iallafall.
Ge näring till själen helt enkelt!
Jag gör det genom att skriva, läsa och hålla på med musik! Jag tycker om att umgås med mina nära och kära med en god måltid (ej lagad av mig!) eller en kopp te.
Här kan ni lyssna på en låt (och köpa om man vill!) som jag är med på och som jag själv tycker om att lyssna på!

http://bengtsjoberg.bandcamp.com/
(klistra in i din webbläsare och kör med enter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0